Thursday, February 21, 2013

Ujian BerKasih

Hai... makin lama aku pendam.. makin sakit jiwa dan raga ni haaa..
aku pun tak tau kat mana salah dan silapnya... sampai begini teruk ujian berkasih yang aku terpaksa hadapi tahun ni... ntah, mungkin betul kata orang, aku terlalu manja pluss mengada-ngada.. tapi, betul-betul rasa kehilangan.. ya Allah, aku ni bukan hambaMu yang tak reti nak bersyukur... tapi kenapa makin lama rasa macam kurang kasih sayang je ni...
kadang-kadang aku dah macam syok sendiri.. hantar mesej kat orang membuta tuli. bukan pasal apa, kadang-kadang bila duduk sorang-sorang aku rasa macam nak menangisi kehilangan.. HAHAHA.. memang tak boleh blah.. 
tapi sirius cakap, tahun ni.. aku macam bukan aku lagi... tengok la.. tak pernah aku buat post merepak cenggini.. lantakLah! nanti-nanti bila aku rasa nak delete.. aku delete la.. harap tak ada yang membaca post merepk ni... kalau ada.. aku betul-betul minta maaf sebab membazirkan masa hangpa.. i'm sorry :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...